Ahad, 28 Oktober 2018

PAKEJ PENIAGAAN- Waffle,Kayaball,Ice Blended,Potato Spring,Cup Corn,Hotdog Grill,Deep Fryer,Crepe.


SENARAI PAKEJ-PAKEJ PENIAGAAN KECIL






































































































































































































































































Keluaran usahawan bumiputra.
Dijamin halal.
Jika berminat, sila hubungi En Rahman ( 0193606510)atau email ke cekaljaya@gmail.com
Lawati blog kami;www.cekaljaya.blogspot.com



















27 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Saya dari Sabah dan berminat dengan Mesin Waffle Stick (Gas). harap dapat maklumat tentang harga dan juga lain2 makulmat yang berkaitan seperti bahan mentah dsb.

    Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. Assalamualaikum Saya dari wangsa maju kuala lumpur dan berminat dengan Mesin waffle double(Golden Bull Eye-Taiwan). harap dapat maklumat tentang harga dan juga lain2 maklumat yang berkaitan seperti bahan mentah dsb

    BalasPadam
    Balasan
    1. W"slm..boleh puan tinggalkan email,saya akan reply guna email.
      Terima kasih.

      Padam
  3. Salam, Saya Jasmadi dari Lahad Datu Sabah. Saya berminat dengan mesin waffle stick 10 dengan gas dan blender heavy duty 1500watt. boleh bagi saya harga termasuk pos bagi setiap barang? TQ.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm..boleh encik jasmadi tinggalkan email,saya akan reply ke email encik.
      Terima kasih.

      Padam
  4. Salam, Boleh email harga tu secepat mungkin? Nak tau bajet la. TQ.

    BalasPadam
  5. W"slm,Maaf lambat reply,sebutharga sudah dihantar ke email tuan..terima kasih.

    BalasPadam
  6. Salam sy perlukan maklumat tentang pakej waffle stick dan jagung kukus. Tlg email ke thirsty.place@gmail.com terima kasih. Btw, blog ini sgt bermanfaat.

    BalasPadam
  7. Salam..sya berminat dengn pakej ice blended..boleh sya dptkn detail tntng ice blnded dgn lbh lnjut..emailkn kpd sya acurider@gmail.com....terima kasih

    BalasPadam
  8. A'kum Tuan....saya berminat nak memulakan perniagaan kecil kecilan untuk ais blended dan waffer...boleh tuan bg costing alatang...dan ROI dia tak....saya takde idea langsung pasal perniagaan ini....br nak mula....emailkan ke nasmabiz@gmail.com....Terika kasih

    BalasPadam
  9. Hello... Saya dr sabah.
    Boleh email saya harga pakej waffle, ice blended, sweet corn, kaya ball, dan karamel popcorn klu ada... Tq. ^^,
    keassyliong@yahoo.com

    BalasPadam
  10. Saya berminat boleh email kepada saya zulianee87@gmail.com

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum. Tuan ada buat latihan tak tuk peniaga yang nak berniaga wafle ni?

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum. Tuan ada buat latihan tak tuk peniaga yang nak berniaga wafle ni?

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum, tolong email sebut hrga untuk waffle, ice blended n kaya ball ke edysabara87@gmail.com

    BalasPadam
  14. Info tentg serbuk ice blend tq.. email ke alamat ni bethrius8283@gmail.com

    BalasPadam
  15. Info details ice blended di fea_sofea89@yahoo.com

    BalasPadam
  16. Assalam...sy berminat dgn perniagaan waffle..blh encik wassap sy 011 2410 2470

    BalasPadam
  17. Assalam...saya berminat dengan perniagaan waffle pakej 1..encik ada sediakan kursus bagaimana penggunaan & cara menyediakan waffle tersebut..kerana saya baru nak memulakan perniagaan ni...wassup saya 013 3562962 & email suesep@gmail.com

    BalasPadam
  18. Pembetulan email address : suesep1975@gmail.com

    BalasPadam
  19. Boleh email
    Sofeazarasolution@gmail.com
    0173856319 whatsapp tq

    BalasPadam
  20. Boleh email
    Sofeazarasolution@gmail.com
    0173856319 whatsapp tq

    BalasPadam
  21. Slmt ptg kursus buat waffer kt kuantan ada x..mohon wsap 0129254660 shah rsa cm brmnt

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum..

      Tuan,maaf pihak kami tidak buat kursus di kuantan.

      T.Kasih

      Padam
  22. Terima kasih. Pihak kami sangat berpuas hati berurusan dengan pihak tuan. Tunjuk ajar yang diberikan.

    BalasPadam

Terima kasih kerana sudi singgah dan memberi komen....